Asperger - vilket påfund

Misstolka nu inte rubriken vänner! jag har igentligen inget emot A.S.
Men, den här senaset månaden har mitt handikapp ställt till det mycket för mig!
Men, men nu ska jag snart iväg och köpa en ny data,
på elgiganten =D vilket namn, här är giganten inte så stor,
Rusta och ÖoB är större (i alla fall med mitt, ussla ögonmått :P)

Så får jag ju inte glömma att packa!
Ska till far över helgen. Så hoppas jag att vi hittar tid att hälsa på hos bror med sambo,
i deras nya hus!! :-) Oxå självklart lilla Siri, min syster fick en liten i slutet av augusti.
En liten prinssesa, världen sötaste bäbis (säger jag med stolt säkerhet, fastän jag inte sett henne än :P)

Men trevlig helg Herr Finell, och alla andra som kan tänkas
läsa det här :P

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Det kommer när det kommer, ingen stress.

Gud har en plan för allas liv.

Gud välsigne dig!

2008-10-18 @ 18:47:15
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Lovajsa

Det var längesen vi hördes nu!

2008-11-05 @ 19:16:46
URL: http://handdesinfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0