förlåt Em

asså jag är en sån där kille som sabbar allt. Här hade jag den sötaste och smartaste... ja, den perfekta tjejen.
men jag sabbar det med mitt stora ego. jag bara pratade om mina problem. gaggade på om mitt liv,
och struntade i hennes, näh kanske inte helt totalt men mitt kom alltid först.
Hon mår så dåligt, ja ser det... nu! Först nu! hur kunde jag va så blind...
arrrrrg... på mig själv. Men det är ju för sent nu att kravla tillbaka och säga förlåt.
Men, det är det enda jag tänker på. Hur jag ska säga förlåt! Förlåt :'( 
Jag gråter mig till sömns på nätterna, i min ensamhet. 
Det enda jag tänker på, det enda jag tänker på är att jag älskar henne!
Över allt, det finns inde ord... bara tårar...

Men Em, förlåt... av hela mitt hjärta, förlåt 







Emil, han heter Emil! Jag är Gay, gör det nått?
Asså jag är så trött på att ljuga.
jag är gay och jag var tillsammasn med Emil!
Ingen Emma, Emilie eller Greta eller vad fleen som helst!
jag är BÖG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0