Hej, är det du som är mr Blund?

Asså ibland är jag bara helt ute. Jag somna typ klockan 21:15-30 igår.
Och sov till 13 idag. Jag har bara slaggat dom senaste dagarna,
vet inte men ögonlocken bara viker sig :P
kan vara för att jag bara äter kokta grönsaker utan nått annat.
Inget salt, inget socker, inget kött.
Och värst av allt INGEN BIRA!  annars brukar ju fredagskvällarna vara
BIRA BERS, BIRA BIRA BIRA, BERS BERS BERS!

Nästa vcka fasta, tre dar utan fast föda.
Glauber Salt och Morots Juice... bläh
men det är ju själv-valt.

Nu ska jag ringa en vän sen käka groddar (trött på groddar)
Men men, gått ner över ett kilo på en vecka.

Vi hörs nån annan dag!

Kramar i massor!

Pax et Bonum
/Grönsaks-Erkinen

Kommentarer
Postat av: Johan Finell

Hej.. Du sover länge:p.. vill oxå sova länge;).. Men jag har ju hund så det går inte.. Men lycka till med fastan;)

2008-09-05 @ 19:24:30
Postat av: Lovisa

Åh, jag skulle också vilja sova så länge! Kan inte sova mer än högst 6-8 h per natt, jag sover så sjukt dåligt.. :(

Kramkalas!

2008-09-28 @ 21:06:26
URL: http://handdesinfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0